betigo728x90

Star Wars: Güç Uyanıyor – The Force Awakens (2015) Türkçe Altyazılı izle

"Star Wars: Güç Uyanıyor – The Force Awakens (2015)" için 4 Yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. sem mustafa Mart 23rd, 2016 // 14:22
    alternatiflere odklru yuda ekleyebilirmisiniz.
  2. sem mustafa Mart 25th, 2016 // 15:06
    Teşekkürler admin. bu arada film açıkçası benim beklentimi karşılamadı sanki tekrar gibi olmuş bazı şeyler.
  3. sem admin Mart 29th, 2016 // 06:49
    Film, ne kötüleyenlerin dediği kadar çöp ne imdb puanını hakedecek kadar iyi. Filmi yerden yere vuranları anlıyorum, ama 4. yani ilk film'de daha fazla mantık hatası vardı, fanatikliği bir kenara bırakıp objektif bakmakta yarar var. Filmi göklere çıkaranlar ise haklı eleştirileri göz ardı edemezler. En basidinden "temcit pilavı" yorumuna katılıyorum. Çoğu kısımlar 4. filmin bir kopyası gibi.
    Bu arada bir kaç konuda mantıksız olmuş diyen arkadaşlar gibi ben de aynı şeyleri söylüyordum ama biraz internette araştırmayla bunun da kendi içinde bir mantığı olduğunu gördüm:
    --SPOILER Öncelikle Rey, Kylo'yu yenmesi yüzeysel bakıldığında saçma geliyor. Ama dikkatlice izlediğimizde görüyoruz ki, Rey amatör dövüşçü değil, jakku'da iki yaratığı tek başına serebilecek kabileyette. Ayrıca Kylo sorgularken görüyoruz ki, Rey'de güç onu sorgulayamayacak kadar fazla. Ayrıca Chewie ve Finn tarafında vurulmasını da hesaba katmak gerek. Ve yeni babasını öldürdü, yani hem fiziksel hem de duygusal olarak çökmüş vaziyette. Ve dövüşün sonunda da görüyoruz ki Kylo henüz eğitimini tamamlamamış, Snoke eğitime devam edelim diyor. Bu kadar şey bir araya gelince bana çok da saçma gelmiyor. --SPOLER Bitti
    Oyunculuklar idare eder, aksiyon güzel, senaryo kopya olsa da idare eder, normalin yukarısında bir film diyebiliriz. Bir baş yapıt değil.
  4. sem MUSTAFA Mart 31st, 2016 // 14:38
    size katılıyorum çok iyide değil çok kötüde değil birde snoke kim nerden geldi nasıl imparator oldu arada bir kopuklukta olmuş sanki film başında en azından yüzüklerin efendisindeki gibi kısa bi anlatım olsaydı çok daha iyi olurdu diye düşünüyorum.

Yaptığınız yorumlarda lütfen Türkçe imla kurallarına ve kelimelerin doğru yazılmasına dikkat ediniz. Bunun yanı sıra spoiler verecekseniz eğer öncesinde lütfen spoiler diye belirtiniz. Ayrıca din, dil ve ırk ayrımcılığı yapmadan saygı çerçevesinde yorum yapmanızı diliyoruz.


KAPAT
Reklamı geçmek için tıklayınız     (15 saniye içinde otomatik kapanacaktır.)